niedziela, 28 lipca 2019

AGATA PRZYBYŁEK, NAJLEPSZE, CO MNIE SPOTKAŁO


Tytuł: Najlepsze, co mnie spotkało 
Autorka: Agata Przybyłek 
Wydawnictwo: Czwarta strona 
Gatunek: Literatura obyczajowa
Liczba stron: 416
Data premiery: 03.04.2019
Ocena: 10/10


Wzruszająca opowieść o tym, że czasami, by móc patrzeć z nadzieją w przyszłość, trzeba uporać się z własną przeszłością. 
Olga wyjeżdża na wakacje na Podhale. Ma zamieszkać u ojca, z którym od lat nie utrzymuje kontaktu. Od rozwodu rodziców Olga nie potrafi mu wybaczyć ani nie chce znać jego nowej rodziny. Wszystko wskazuje na to, że będzie to najgorsze lato w jej życiu. Do czasu, gdy na jej drodze pojawia się Janek – młody góral, który pracuje w restauracji na Kasprowym Wierchu. Okazuje się jednak, że nie tylko Olga ma za sobą trudną historię... 
Rodzące się uczucie zostanie wystawione na niejedną próbę, ponieważ Olga odkryje pewną rodzinną tajemnicę, która nią wstrząśnie. Czy miłość jest w stanie przetrwać wszelkie przeciwności? I czy krzywdy sprzed lat​ można wybaczyć?
( Opis ze strony wydawcy)





Kolejny tom z serii z domkami to wzruszająca historia miłości, która przetrwa nawet największy kryzys. Olga wyjeżdża na wakacje na Podhale, do ojca, który przed laty zostawił jej mamę, Edytę i odszedł do innej kobiety. 
Na Podhalu poznaje Janka, młodego górala. Wpadają na siebie przypadkiem i z każdym spotkaniem stają się sobie bliżsi. Jednak ich relacja zostanie wystawiona na niejedną próbę. 

"Najlepsze co mnie spotkało" to moja ulubiona książka z tej serii. Poruszyła mnie do tego stopnia, że kończyłam czytać zalana łzami. Olga to silna kobieta, która mimo młodego wieku wiele przeszła, ale umiała się podnieść i iść dalej. Sytuacja z jej mamą bardzo mnie poruszyła. 
W książce nie zabrakło malowniczych opisów gór i otaczającej bohaterów przyrody. Dzięki Agacie Przybyłek mogłam wrócić wspomnieniami do pobytu w górach. Czułam się tak, jakbym była tam razem z bohaterami. 

Autorka stworzyła fabułę, w której nie ma nic wymyślnego i urzekła mnie ona swą prostotą. Widać, że jest napisana z sercem, pełna delikatności i emocji, które czułam w trakcie czytania. Klimat jaki panuje w tej książce sprawia, ze aż chce się jechać w góry i pójść śladami bohaterów. 

Jeśli jeszcze nie czytaliście książek Agaty, to nawet nie wiecie ile na tym tracicie. Polecam serdecznie. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Biblioteczka_Pauli , Blogger