czwartek, 25 lipca 2019

AGATA PRZYBYŁEK, DLATEGO OD CIEBIE ODESZŁAM


Tytuł: Dlatego od ciebie odeszłam 
Autorka: Agata Przybyłek
Wydawnictwo: Czwarta strona 
Liczba stron: 400
Gatunek: Literatura obyczajowa
Data premiery: 03.10.2018
Ocena: 10/10 


Po wspaniale przyjętym, wzruszającym bestsellerze „Bądź przy mnie zawsze”, Agata Przybyłek przedstawia nową powieść o wielkiej miłości i trudnych wyborach. W „Dlatego od ciebie odeszłam” splatają się losy dwóch różnych kobiet, stojących przed uniwersalnym dylematem: rozum czy serce? 
Poznajcie dramatyczną historię Marianny, której wojna pokrzyżowała życiowe ścieżki oraz współczesną historię miłosnego trójkąta – pomiędzy młodą, pełną życia studentką z Gdańska, jej byłym chłopakiem zmagającym się z problemami oraz pozornie wymarzonym partnerem.
Czasami miłość, która rodzi się między dwojgiem ludzi, nie wystarcza, by wszystko mogło potoczyć się szczęśliwie...
( Opis ze strony wydawcy)



Twórczość Agaty Przybyłek poznałam dzięki książce "Bądź przy mnie zawsze" i przepadłam. Książka wpisała się w mój gust w stu procentach i stwierdziłam, że koniecznie muszę sięgnąć po kolejne pozycje z serii z domkami. Można je czytać nie po kolei, ponieważ nie są fabularnie powiązane. Każda z nich to piękna historia o miłości, o życiu i emocjach.
W "Dlatego od ciebie odeszłam" poznajemy historię Ady, studentki z Gdańska, która jest pełna życia, otacza się przyjaciółmi i jest ambitna. Problem w tym, że uczucie którym darzy swojego chłopaka, Damiana, nie jest takie jak być powinno. 
Ponadto Igor, jej były chłopak a obecnie przyjaciel, nadal coś do niej czuje. Ada w jego towarzystwie czuje się swobodniej niż u boku Damiana. Poznajemy także historię starszej kobiety, Marianny. Wojna pokrzyżowała jej życiową drogę i nie miała lekko. Olga, przyjaciółka Ady, odwiedza Mariannę i dowiaduje się jak wyglądało jej życie w czasie wojny.
Obie kobiety zmagają się z dylematem rozum czy serce. 
Agata Przybyłek stworzyła historię, która wzrusza i ma w sobie wiele wartości. Ciepła, klimatyczna opowieść o tym, że miłość nie zawsze wystarcza do szczęścia. "Dlatego od ciebie odeszłam" porusza problemy bliskie każdemu z nas, zresztą jak cała seria z domkami. Skłania do refleksji i pokazuje, że życie nigdy nie jest takie jakbyśmy chcieli, a droga do szczęścia to pasmo wzlotów i upadków. 
Polecam każdemu, kto lubi niebanalne historie o miłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Biblioteczka_Pauli , Blogger